Wytyczne dla pacjentów przychodni Zdrovit

Zasady bezpieczeństwa w przychodni Zdrovit

  • na wizytę umów się telefonicznie

  • bądź punktualny, jeśli przyjdziesz zbyt wcześnie możesz zostać poproszony o oczekiwanie na zewnątrz budynku

  • drzwi przychodni będą zamknięte, zgłoś nam swoją obecność telefonicznie lub za pomocą domofonu który znajduje się obok drzwi wejściowych

  • na wizytę przyjdź sam, jedynie nieletniemu dziecku lub osobie niepełnosprawnej może towarzyszyć jeden opiekun

  • podczas wizyty w przychodni nie dotykaj klamek, blatów,  pochwytów barierek oraz innych elementów wyposażenia

  • nie zabieraj ze sobą niepotrzebnych rzeczy, weź jednie niezbędny dokument tożsamości, dokumentację medyczną, maseczkę oraz rękawiczki

  • wykonuj polecenia personelu

  • preferowaną metodą płatności jest karta płatnicza

Co pacjent powinien przynieść ze sobą?

Wizyty lekarskie

  • pacjent musi mieć swoje, nowe rękawiczki jednorazowe

  • pacjent musi mieć swoją, nową maseczkę jednorazową

  • pacjent musi mieć swój długopis

  • niezbędną dokumentację medyczną dotyczącą danego schorzenia

Rehabilitacja

  • pacjent musi mieć swoje, nowe rękawiczki jednorazowe

  • pacjent musi mieć swoją, nową maseczkę jednorazową

  • pacjent musi mieć swój długopis

  • niezbędną dokumentację medyczną dotyczącą danego schorzenia

Nie udzielamy świadczeń stacjonarnych osobom:

  • które miały bliski kontakt z osobą, u której stwierdzono zakażenie SARS-CoV-2

  • które miały kontakt z osobą przebywającą na kwarantannie

  • u których występują symptomy wskazujące na możliwe zakażenie SARS-CoV-2:

    • gorączka powyżej 37,5°C

    • kaszel, duszności

    • zmęczenie i ból stawów

#NieKłamMedyka

Nie okłamuj, nie zatajaj informacji. Od tego zależy zdrowie i życie wielu ludzi pracujących w służbie zdrowia, innych pacjentów oraz Twoje. Jeśli podejrzewasz u siebie zakażenie Covid-19, nie bój się o tym powiedzieć telefonicznie. Pomożemy Ci uzyskać pomoc.